[slikom] Re: Primanje velikog Attachment-a

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Mar 2006 21:07:42 +0100

     Zdravo Violeta,

     Ja sam imao problem da nemogu poslati veliki  attachment. Bila je greska u
podesavanju modema. Koristio sam se opcijom da fajl podjelim u nekoliko manjih
posaljem to kao nekoliko poruka. Za to sam koristio Winzip posto je jednostavno
da se to sve ponovo sastavi.

Gradimir

Od: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
Tema: [slikom] Primanje velikog Attachment-a

         Caos svima,
Posto imam problem s ucestalim "pucanjem" konekcije, tesko mogu da primim veci
Attachment. Internet download Manager ne moze da pristupi direktnom linku,
ukoliko pokusam da "skinem" takvu poruku s Web mail-a, jer, naravno pristup
zahtijeva prijavu. Postoji li nekakvo rjesenje za ovaj moj problem na primjer u
vidu nekakvog programa koji bi nastavio sa skidanjem poruka od mjesta gdjese
konekcija prekinula? Ili bilo kakvo drugo rjesenje?

Hvala unaprijed za odgovor
V.