[slikom] Re: Pretrazivanje sadrzaja na internetu

  • From: Zoran petrović <zoranpetrovic.ns@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Oct 2011 19:51:22 +0200

pozdrav boki!
Prvo obrisi te reklame kao sto su tur barovi koje imas koliko zelis!
One znaju bas da naprave pometnju u internet servisu.
Verovatno je to od jedan od tvojih glavnih problema a sto se tog pisanja u
polje edit tice
pa mozes ti na vise konbinacija da pises sta zelis moze recimo i tako alt+d
ili control+e i ima koliko zelis nacina a ti pisi kako je tebi lakse!