[slikom] Pretrazivanje sadrzaja na internetu

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Oct 2011 19:10:39 +0200

Da li je bolje kada se u edit polje upisuje neki pojam ga odmah upisati i
stisnuti enter ili je bolje kada na internet eksplorer stisnem enter stisnuti
kombinaciju tipaka lijevi alt i slovo d pa onda upisati neki pojam? Koliko mi
se cini moze na jedan i drugi nacin.
Od danas mi se dogada da kada udem na internet eksplorer javs kaze google jer
sam jucer imao problema koje sam ispravio. Kada stisnem lijevi alt i slovo d i
kada upisem neki pojam i enter javs kaze npr Argentina ask.com. Kako to
rijesiti da kada u to polje upisem neki pojam i enter da javs kaze kao i prije
google?
S postovanjem

Boris bjedov