[slikom] Re: Preporuka za konfiguraciju desktop racunara

  • From: Bada Bokša <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Apr 2011 23:56:15 +0200

Hah, dobro.
Zahvaljujem.
Da, nije bas ohrabrujuce.
Ali, za sad je drugacije neizvodljivo u smislu podizanja sredstava za
kupnju.
Jer, bas puno i ne ovisi o meni i mojim zeljama.
Uz taj Lap moram uzeti i nesto sto ja ne zelim i puno kosta a sto ja necu
uopce koristiti i zbog toga je meni ostalo samo toliko sredstava s kojima
moram nesto pronaci.

Chat soon,
bada.