[slikom] Re: Preporuka za konfiguraciju desktop racunara

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Apr 2011 22:53:55 +0200

1. Paa, jace napajanje moze podnijeti vise spojenih uredjaja. Ja konkretno imam napajanje od 850W ali imam spojena cetiri hard diska, dva DVD uredjaja, cetverojezgreni procesor te podosta USB djidja, dodatnih ventilatora i slicno.. Zvucna kartica mi se spaja osim u PCI slot jos i na dodatno napajanje od 5V. Mozda je 560W ili koliko je vec pisalo malo prejako za spomenutu konfiguraciju ali je sigurno bolje da imas vise nego manje er mozes pod:

a) koristiti samo pola realne snage napajanja pa ce i duze potrajati;
b) mozes uvijek bez problema dodati bilo koji uredjaj u kuciste bez straha da ce opteretiti napajanje. 2. Prednost dodatnih zvucnih kartica je barem kod Creative Labs proizvoda sto, osim ako se nesto nije promijenilo u zadnjih par godina nemaju onu famoznu detekciju prikljucaka pa ti iskoci neki dijalog gdje moras odabrati sto si spojio koji Jaws u 99% slucajeva ne cita. Druga prednost, opet naravno pricam o Creative karticama sto je i najjeftinija, u Hrvatskoj nekih 40 eura bolja od bilo koje ugradjene po kvaliteti reproduciranog zvuka. Jbg, ne moze kartica na ploci koja recimo kosta skupa s plocom 70 eur biti jednake kvalitete kao zvucna kartica koja sama toliko kosta. Ja naravno preporucujem koristenje dvije zvucne kartice kad je to god moguce pa tako i tebi. Sve puno bolje funkcionira kad mozes Jaws i Skype poslati na jednu karticu a recimo sistemske zvukove i sviranje muzike na drugu i po potrebi nesto ostaviti na zvucnicima a nesto na slusalicama. 3. Mozes komotno poceti s koristenjem Windows 7 na toj konfiguraciji. Nece raditi jednako brzo kao XP ali je pomalo krajnje vrijeme da se prijedje na nove tehnologije. Za XP ima sve manje i manje podrske dok je Sedmica sadasnjost i buducnost. Naravno, to je stvar i tvog osobnog izbora jer u principu neces sa XP-om nista konkretno izgubiti sto dobijas u Sedmici, kvaka jejedino u pracenju tehnologije.

S postovanjem
Gordan Radic

On 13.4.2011. 20:26, Dobrinko D. wrote:
Zanimalo bi me par pojedinosti:
1. Prednost racunara sa jacim napajanjem,
2. Prednost ili mana integrisane zvucne karte od one koja nije i
3. Dali na gore navedene konfiguracije instalirati windows 7, pa Jaws
v11 kako radi da radi ili pak za pocetak instalirati Windows xp?
Hvala na predjasnjem odgovoru i savjetu koji je za mene prihvatljiv.

Dobrinko.D
----- Original Message ----- From: "Gordan Radić" <gordan.radic@xxxxxxxxx>