[slikom] Pojacavanje zvuka

  • From: "Bojan Bertek" <bojan.bertek@xxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 16:35:18 +0200

Pozdrav svima,
Kao sto pomocu konkretno Adobe Audition-a ja osobno uredjujem zvucne fileove u
svakom smislu pa tako i u smislu pojacavanja ili stisavanja zvucnog zapisa,
zanima me da li se ista akcija moze odraditi u nekom multimedijalnom formatu
tipa: avi, wmv ili mpg?
Imam jedan film u avi formatu ciji je zvuk vrlo vrlo tih, dok je prijevod
kojega cita screan reader gromoglasan, pa je gledanje takvog filma poprilicno
nezgodno. Da li na neki nacin mogu ta dva izvora zvuka dovesti u nekakav egal?

Unaprijed hvala i neka vam je svima ugodno poslijepodne

Bojan

Bojan Bertek
dipl. muzikolog, prof. povijesti glazbe
Matije Gupca 18