[slikom] Re: Pojacavanje zvuka

  • From: "Bojan Bertek" <bojan.bertek@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 17:50:37 +0200

Hvala najljepsa. Saznao sam sto je novoga napravljeno u ovom programu, s
obzirom da ja jos uvijek koristim svari dobri 1.5, koji mi je do sada bio
sasvim dovoljan, medjutim nisam uspio skinuti program, niti pronaci neophodne
dodatke za njegovo funkcioniranje.
Da li netko eventualno moze dati direktan link za download, da ne gnjavim sa
postavljanjem na neki server?

Hvala unaprijed