[slikom] Pitanje

  • From: Nikola Zekić <nikolazekic@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Aug 2015 15:31:43 -0100

Pozdrav, ljudi,
Nisam se javljao od zadnjeg kamenog doba, a to je zato ¹to moj stari raèunar
nije htio da saraðuje sa mnom. Kupio sam novi, podesio email client i evo
me. E sad, imam neka pitanja vezana za raèunar i windows 8.1 koji koristim.

Prvo i prvo, kupio sam neki Dellov kompjuter, odlièan, dosta jak. Jedina mu
je mana ¹to nema applications taster na tastaturi. Interesuje me kojim
tasterima on mo¾e da se zamijeni. Znam za desni klik, ali ako mi¹ nije dobro
pozicioniran, a ja pritisnem desni klik, on me po¹alje tamo negdje u vra¾ju
mater.

Drugo, ef tasteri se ne pona¹aju kako bi trebalo. F2 i f3 smanjuju i
pojaèavaju zvuk, a nijedna preèica sa f tasterima osim alt+f4 neæe da radi.
Gdje bi to moglo da se podesi, pitam ja vas i molim najljubaznije da mi
ka¾ete.

Hmmmmm, mislim da bi to bilo to za sad. Ah, ne, ima li neki dodatak kojim
bih mogao proklete ribbone da vratim u drevne menije, jer mi je lak¹e da se
njima koristim. Srdaèno,

Nikola

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom