[slikom] Re: Pitanje

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Jun 2006 00:23:34 +0100

Zdravo Boro!

Da mozda to zajedno sa Gradimirom kad si vec Moderator 2 postavis na Slikomov
portal za Download buduci ovdije postoji vrlo veliko zanimanje za ovako nesto???

I jos jedno pitanje. Prema onome sto sam ja cuo o tom programcicu on trazi
registraciju, dakle nije slobodan. Kako si to uspio rjesiti???

Pozdrav iz jesenske i veoma hladne Opatije,

David