[slikom] Re: Pitanje

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Sep 2007 08:00:17 +0200

na nekim stranicama to  radi normalno kada lupis enter na link dobijes
prozor klasican za preuzimanje kao i kod svakog downloada. medjutim kod
nekih stranica na  linku moras ici na desni klik misa levo dugme do desnog
ctrla i pronaci opciju save target as ili nisam siguran kako su to preveli
snimi na disk ili tako nesto i tada ces doci na klasican prozor za download
u kome te pita gde zelis snimiti file i td.
Milan