[slikom] Re: Pitanje

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Sep 2004 20:20:16 +0200

          Zdravo Gordane!

Lista SliKom je uredu a broj poruka je smanjen. U raportu za svaki dan nista
posebno vezano za tvoj provajder i ostale sa htnet.hr. Cak sada poruke dolaze i
za korisnike teol.net sa htnet.hr a inace jedno vrijeme nisu dolazile.

Gradimir

Pozdrav svima.
Posljednjih nekoliko dana mi pristize znatno manje mailova nego inace, sa
Slikoma do dva dnevno, sa Cyberblinda jedna u tri dana. Zanima me je li
protok mailova opao ili meni moji mail provideri rade neke nebuloze s
bouncanjem, serverom, inbox protectionom i sl.?

Pozdrav

ICQ: #274696026

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr