[slikom] Re: Pitanje?

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Sep 2004 14:48:48 +0200

           Dobar dan svima,
           Zdravo Saša!

     Ok Saša, Moguce je da se koristi sa scriptom, to nisam siguran. Ako si
zainteresovan, a da mozes da vrsis konverzaciju na Engleskom, vrlo rado cu
ti adresu saita ili coveka koji ga koristi. Po mom grubom saznanju, anti
virus Panda je jedan od boljih programa. Ja sam u dilemi da Kasperskoga,
koga sada koristim, zamenim sa Pandom, ili Nod 32, Nortona više ni u snu.
Samo bih isao na zvanicne verzije. Pozdrav
               Mike