[slikom] Re: Pitanje?

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Sep 2004 16:01:06 +0200

    Pozdrav. I kao sto sam ti obecao dobio sam link za ovaj antivirus. Dakle
imas profesional busines i fre. Nije nikakva razlika velika jer i jedan i
drugi se mogu up grade da ti ne traze da se sta plati samo je razlika u
nekim funkciama s tim da ces morati akceptirati licencu a to je da ces
upisati svoj imail na koji ce ti poslati seriski broj i link za donload. Sto
se tice pande ja sam isprobao shariware verziu ali ta verzia se nemoze up
grade ako ne platis a to ako nemozes uraditi isto kao da ga i nemas jer
uvjek se pojavljuju novi virusi. Posto posjedujem vise computera onda nisam
u mogucnosti da za svakog posebno platim trend micro tako da ujedno koristim
i awg i trend micro. Dakle awg mi radi odlicno ali on nije firewal kao sto
je to slucaj trend micro nego iskljucivo antiwirus dakle link ti je
http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/
U koliko budes imao problema sa registraciom pisi pa cu ja to da odradim za
tebe i napisa cu ti direktni link i seriski broj jer je on za svakog isti i
za svakog je free pa cak kad ti dadnu i drugi seriski broj. Sto je naj
bitnije mozes ga na vise compova istalirati pa ipak za svaki slucaj zapisi
ovaj seriski broj na sigurno mjesto mozda zatreba.
Jos jednom velika vozdrica iz sarajeva.
http://www.kalmanradio.ba