[slikom] Re: Novi Talks 2.50.4

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2006 14:12:28 +0100

Cao! Sto se te licence tice nezgodno je to sto nova verzija talks-a ne radi
sa tom licencom tako da se to ne isplati a ugrade kosta 100 eura tako da ne
kupujte licencu. Sto se mobile speaka tice ovo je proverena informacija jer
se redovno dopisujem sa devojkom koja je menadzer u code factory tako da ako
vas nesto zanima pitajte pa cu je kontaktirati.