[slikom] Re: Novi Talks 2.50.4

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2006 22:56:08 +0100

                Ne!

     Svakako po ceni i kvalitetu. Iako je Motorola, jedan od najboljih
proizvodjaca procesora, komponenti, pa su mu WalkyTalky bili najbolji, te ih
je koristila milicija i vojska, danas su izgubili utakmicu sa Nokijoma,
Samsungom, itd. Ja sam imao Motorolin mobilni: TimePort, i bio je veoma
glasan i dobar. Jedino mu je baterija trajala, jedva dva dana. Pozdrav,