[slikom] Novi JAWS

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista \"SliKom\"" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Jul 2006 09:44:55 +0200

     Zdravo svima,

     Jutros sam u prilici da probavam kako radi najnovija verzija JAWS-a.
To je verzija 7.10. U prvi čas ne primjećujem ništa neobično. Možda je
instalacija djelimično promjenjena. Kako ja u svakoj verziji imam dosta
izmjena u skriptama to na red sada dolazi da unesem te izmjene. Možda onda
nešto i primjetim. Jedino što sam primjetio da je ova verzija 7.10 uspješno
prepoznala sve sinteze koje rade kao SAPI5 za razliku od verzije 7.0 sa
kojom je bilo problema. Imali neko konkretnih iskustava sa najnovijom
verzijom?

Pozdrav, Gradimir