[slikom] Novi JAWS

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Dec 2004 18:36:51 +0100

     Pozdrav za sve!

I ja sam danas instalirao novi JAWS, mora se priznati da ima zanimljivih
novina. Na nekim stranim listama procitao sam da je bilo problema sa
prepoznavanjem autorizacija i ako se radi o serijskom broju koji vazi za ovu
novu verziju. Ja nisam imao problema i od prve je prihvacena autorizacija.
Malo je iskomplikovalo ovo sa vise korisnika kao i promjena foldera gdje se
sada nalazi JAWS ali je mozda tako i bolje.

Gradimir