[slikom] Re: Ne istaliraj te xp 64 bitni windows

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Mar 2006 19:37:21 +0100

Cao care! Pposlacu na fire cracker listu link za eku od beta verzija iste,
samo sto je ogromna ima skoro 3 gb instalacija. E, sada sto se drajvera
tice, kazu da su u glanom kompatibilni jer ako ne rade za xp rade za 2003
server. U svakom slucaju vredi probati ovaj os u test fazi jer izlazi tek
sledece godine u januaru po onome sto sam procitao.
p.s
upravo skidam window e-yes 5.5. Fvala braci rusima :)))