[slikom] Ne istaliraj te xp 64 bitni windows

  • From: "Edo" <slauf@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Mar 2006 12:15:17 +0100

I kao sto sam subjekt kaze razloga ima samo neznam jos uvjek dali je ovo sa
jaws 7.0 isti slucaj ali sa jawsom 6.10 ili 6.20 pravi ovo uzasne probleme a
razlozi su zato sto se za ovaj windows moraju istalirati 64 bitni driweri
graficke kartice sto nas jaws na zalost ne podrzava i na samoj istalacii
izmjeni rezoluciu i onda totalno poremeti graficki driwer a to je na zalost za
nas tako dok ne izadju jaws verzie koje podrzavaju 64 bitnu rezoluciu. Pazite
nije u pitanju 64 bitni procesor nego 64 bitni xp operativni sistem kao i
ubuducnosti windows wista. Kad je prije 5 dana Rajko poslao sa liste da je
izasao new beta jaws 7.1 tamo sam procitao da ce moci raditi sa windows wista a
on neradi nikako bez 64 bitne tehnike sto znaci da ce od tog broja sigurno pa
na dalje raditi jaws. Malo sam razocaran ali ne puno jer ipak 3.50 gb rama nije
malo ali onaj punibroj od 4 gb rama nemogu da koristim zato sto xp 32 bitni ne
podrzava punu iskoristenost radne memorie i ako je 64 bitni procesor kod mene.
eto pa da znate u cemu je fazon. Znaci sljedecih 4 god nemoram mjenjati racunar
sto znacci da cu opet za 2 god doplatiti razliku u racunaru kao i sada i opet
imati nov racunar hahahaha.