[slikom] Re: Moj problem

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Dec 2007 10:56:29 +0100

Pozdrav!

Iako mozda necu dati konkretan odgovor malo cu razmisljati naglas.
Ako si promijenila verziju Nera ocito nije problem u njemu, osim sto bi
mozda mogla provjeriti postavke, da ih nije slucajno ipak zapamtio iz
prethodne verzije. Ovo mozes provjeriti i na nacin da skines neki drugi
program za przenje, cini mi se da je Alf na Razbijacima nedavno spominjao
neki besplatni koji vrlo dobro radi.
Drugi razlog, mozda, je da ti je DVD przilica neispravna, no kako koristis
laptop je to vrlo tesko provjeriti, jer je vrlo tesko kod tebe ubaciti drugu
przilicu ili tvoju isprobati na drugom kompjuteru.
Prema onom sto si navela DVD-RW medije przi kako treba, dok ove klasicne
DVD-R ne. Mozda je malo blesav prijedlog, no probaj ubaciti neku drugu marku
medija pa vidi hoce li raditi isti problem.

Sve ostalo mogu samo nagadjati i predlagati puno radikalnije zahvate od
navedenih pa bih to ostavio za drugu priliku.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx