[slikom] Moj problem

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Dec 2007 10:09:16 +0100

Pozdrav!

Problem koji imam traje dvadesetak dana i sve sto cu dalje napisati, slala
sam na 4-5 privatnih adresa, razgovarala telefonom ili skype-om o tome,
alirjesenja jos uvijek nema, pa lijepo molimone koji misle da bi mogli
pomoci u rjesavanju za nekakvu sugestiju.
Rijec je o Neru.
Imala sam sedmicu, i odjednom se dogodilo da nije mi se przio obicni dvd,
dok dvd pisi brisi jest, kao i cd, obicni i Rv.
Mislila sam da je nesto mozda do te sedmice, pa sam ga deinstalirala i
presla na sesticu ali problem je isti ostao, tako da valjda ipak nije u neru
problem. Nema smisla da virtualiziram prozor, pa da vam to saljem jer iz
toga nije nista vidljivo, tj. nikakvu gresku ne izbacuje.
Kad probam nesto staviti na dvd-u, przi otprilike do pola ili malo vise,
onda se sve smrzne, i nemam drugog izbora nego comp na silu gasiti. Jos da
dodam, da kad takav do pola isprzeni dvd stavim da vidim sto je bilo, comp
ga ne prepoznaje.
Sto vi napredni imate za reci, mozete li se s ovim nositi, je li ostalo jos
nesto sto bih mogla probati.
Unaprijed se zahvaljujem,
Bada.