[slikom] Re: Microsoft office 2007

  • From: Zlatko Sobočan <sobocan@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "SliKom \(Grupa\)" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Dec 2007 13:59:15 +0100

    Pozdrav, Gorane!

Koristim Office 2003 i Office 2007 na Windows XP-u i Windows Visti. Jedan
paket Officea ne radi problem onom drugom mada treba voditi racuna o nacinu
prelaska aplikacija s jednog paketa na drugi. Takoder, Office 2007 je nesto
malo drukciji kad je instaliran na Visti. Drukciji u smislu sucelja.

Sve aplikacije Officea 2007 imaju potpuno novo sucelje, izbornike, pa cak i
nacin rada. Takoder, dokumenti kreirani u Officeu 2007 imaju novi nastavak
(ekstenziju).

Za kvalitetan rad u Officeu 2007 trebas Jaws 9.0, Window-Eyes 6.1 ili
Hal/Supernovu 8.xx. Uz pomoc Jawsa 8.xx i Hala/Supernova 7.xx se moze
relativno dobro raditi, ali postoji nekoliko ogranicenja i nepredvidljivog
ponasanja citaca.

Vjerojatno znas da je za Office 2003 nedavno izdan servisni paket 3. Pokusaj
svoj sadasnji Office nadograditi ovim paketom, mozda time popravis probleme
koje on radi. Servisni paket 3 je besplatan.

Lijep pozdrav,
Zlatko