[slikom] Re: Microsoft office 2007

  • From: Goran Macanović <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Dec 2007 13:31:38 +0100

Zdravo Gordane,

Hvala ti puno na sugestijama. Skinuo sam i dodatak za klasicni meni, ali kao
sto rekoh ne usudjujem se da ga instaliram dok ne cujem vase komentare.
Sto se tice office XP, nijesam ga koristio vec sam koristio office 2000 i on
mi je odlicno radio,ali kad sam formatirao disk onda nijesam imao
instalaciju za 2000 vec sam instalirao ovaj 2003 koji mi lose radi. Da li
znas gdje bih mogao skinuti office XP sa svim sto mu omogucava da radi bez
problema, tj. sa onim sto se na ovoj listi ne smije spominjati?

Veliki pozdrav.