[slikom] Re: MSN

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Dec 2007 17:11:00 +0100

Istoj bazi pristupas.]
pozz
  ----- Original Message -----
  From: Violeta
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Monday, December 03, 2007 7:03 AM
  Subject: [slikom] Re: MSN

  Sad æu da ispadnem plava u dru¹tvu! :))) Ako koristim Windows Live ili samo
  Windows Messenger, pristupam li zapravo istoj bazi? Ako promijenim program,
  hoce li mi ostati isti kontakti, moram li se ponovo registrovati ili mogu da
  se ulogujem sa istom E-mail adresom koja je sad na live.com?

  Hvala onima koji budu imali strpljenja da mi odgovore

  pozdrav