[slikom] Re: MSN

  • From: "Violeta" <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Dec 2007 07:03:35 +0100

Sad ću da ispadnem plava u društvu! :))) Ako koristim Windows Live ili samo
Windows Messenger, pristupam li zapravo istoj bazi? Ako promijenim program,
hoce li mi ostati isti kontakti, moram li se ponovo registrovati ili mogu da
se ulogujem sa istom E-mail adresom koja je sad na live.com?

Hvala onima koji budu imali strpljenja da mi odgovore

pozdrav