[slikom] Re: Loquendo tts and other tts-s na dvd-u

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Jun 2008 19:11:40 +0200

Pozdrav! Mene zanimaju svi moguci glasovi, posto govorim vise jezika, a i
one koje ne govorim, lako je moguce da dobijem zelju da ih naucim, sto meni
srecom nije tesko. E sad! Ja imam jedan program, koji se zove mndteamdocu i
koji tekstdataje prevodi u audiodataje. Dataj je isto sto i fajl. Taj
program osim toga i dejzifikuje, a radi sa nemackim, engleskim, francuskim,
spanskim, portugalskim i holandskim jezikom.  Ne znam koliko je to pozeljno
i uputno, no oduvek su me svi slicni programi zanimali. Srdacno Z.