[slikom] Re: Loquendo tts and other tts-s na dvd-u

  • From: Miloš Pržić <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Jun 2008 03:22:41 +0200

   Kao što sam napisao, moja poruka o besplatnim glasovima imala je
konotativno značenje, znači, hteo sam da kažem njome kako ćemo pre moći da
dobijemo te glasove besplatno, nego ovako. E sad, ja imam zaista neke
glasove, one koje je tanja slala i to ne sve, od sapi glasova imam VW Kate,
engleski, loquendo Matteo italijanski, a našao sam i japanski Misaki. Imam i
torente sa još nekim glasovima, nadam se da još uvek važe, pa mogu da šaljem
privatno te torente. Loquendo Mateo podižem ovih dana na sendspace ionako,
treba da pošaljem već nekome, pa ću link poslati i vama na listu. Za torente
dakle, javite se.
   Izvinjavam se što sam vas naveo da moju poruku pograšno shvatite, ali
kako god bilo, ja sam spreman da pomognem.
         Miloš Pržić
msn: milos.przic@xxxxxxxxx
skipe: milosh-hs