[slikom] Re: Lokalizacija

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Sep 2007 10:49:40 +0200

     Zdravo Milane,

     Možda u odgovoru Viktoru nisam bio dovoljno jasan. Koristio sam posebno
dodatak za lokalizaciju Windowsa i to je što i ti imaš. Kako je Viktor pitao da
mu nije preveden Word i Excel, odgovorio sam da se zato koristi drugi dodatak i
to je što sam ja koristio, multi language koji je preveo Word, Excel i druge
programe iz Office paketa uključujući i njihov help.

     Pozdrav od Gradimira