[slikom] Konvertor

  • From: Goran Macanović <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Jun 2005 23:32:23 +0200

Pozdrav svima,
Danas sam pokusao da na jednom racunaru na kome je instaliran Windows XP
instaliram konvertor cirilice u latinicu ali nikako nijesam uspio. Kada oznacim
zeljeni macro "cirtolat" i kliknem instal dobijam sledecu poruku:

Microsoft Visual Basic

Code execution has been interrupted

Continue End Debug Help

Da li neko od vas moze da mi pomogne i da mi kaze o cemu se radi. Napominjem da
je na ovom kompjuteru ovaj isti konvertor bio instaliran i radio bez problema
do prije neki dan kad je vlasnik kompjutera koji je inace pocetnik vjerovatno
nesto neoprezno uradio pa je doslo do gubljenja konvertora kao i jos nekih
aplikacija iz all programs-a iako se te aplikacije nalaze u c:\program files.
Da li postoji neka mogucnost da se vrate podesavanja windowsa na default i sta
bi se time sve dobilo a sta izgubilo?
Nadam se da nijesam mnogo izkomplikovao ova pitanja i da ceu brzo dobiti
odgovor.

Veliki pozdrav
Goran Macanoviæ
Ul. VII crnogorske br.36/2