[slikom] Konvertor

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Jan 2006 20:57:25 +0100

Zdravo Marko,

     Konvertor cirilice u latinicu i latinice u cirilicu za nekoliko programa
iz
paketa Microsoft Office a ukljucuje svakako Word mozes skinuti sa sledeceg
linka:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9C42C286-73E0-46C9-A31E-0EDAC1B40562&displaylang=sr

Obrati paznju da je ovaj link jako dug i da je stao u dva ili cak vise redova.

Gradimir

Od: "Marko Jocic" <jocic85@xxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] koonvektor

Zamolio bi vas da mi pomognete .
Da li bi mogli ko ima program za konvektovaje skeniranog teksta iz cirilice u
latinicu .
Taj program kada skeniramo neki tekst napisan cirilicom i da bi ga mogli
procitati preko an ridera potrebno ga je promeniti u latinicu.
da li ima neko konvektor od 2003.
Ja sam nabavio konvektor ali nedce da radi jer u njemu pise da je za vordiz 98.
godine i 2002. godine a posto je moj majkosoft operativni sistem iz 2003.
godine
i zato nece da ga prihvati moj vord.
ako neko ima resenje molim da mi posaljete link na kome se taj pravi konvektor
za vord 2003,. godine nalazi da bi ga skinuo i instalirao.