[slikom] Re: Kako se sejduje na DC

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Dec 2007 20:07:54 +0100

Izvini zabunom sam ti napisao krivo. kad dodjes u settings onda koristis
Control+Tab kombinaciju dok ne dodjes na kategoriju za sharing... Pokusaj
tako.

Dalibor Savic wrote: Ja nigde nisam našao ove opcije koje je Hrvoje napisao
----- Original Message ----- From: "zoljica" <zoljica@xxxxxxxxx>[1] To:
<slikom@xxxxxxxxxxxxx>[2] Sent: Tuesday, December 25, 2007 7:14 PM Subject:
[slikom] Re: Kako se sejduje na DC Ne rade trenutno svi od Hubova, mislim da
niski nesto zeza povremeno. ----- Original Message ----- From: "Hrvoje
Katić" <hrvojekatic@xxxxxxxxx>[3] To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>[4] Sent:
Tuesday, December 25, 2007 5:42 PM Subject: [slikom] Re: Kako se sejduje na
DC Ovako: 1. Otvori File >Settings i pritisni Enter 2. Strelicom dolje do
sharing 3. tabom do Add... button i tamo mozes dodat stvari koje ces
razmjenjivat odnosno shareat 4. Onda samo trebas pricekat da ti DC++
indexirafajlove na tvom hard disku, sto bi moglo potrajati tako da aktiviraj
gumb Run in Background i onda mozes dat DC nek ti radi u pozadini i indexira
a ti onda mozes radit na kompu druge stvari... Hope this helps! P.S. ja imam
trenutno problem da mi prilikom trazenja ne nadje nikakve rezultate bez
obzira sto sam se spojio na hub, tako da mi nije jasno sta ne valja,
postavkesu mi sve kako bi trebale bit po defaultu samo sam slotove stavio na
5... Pozdrav! Dalibor Savic wrote: Pozdrav svim listerima,poceo sam da se
zanimam sa DC+ i sve sam provalio kako se traze hubovi kako se skida sa njih
ali nikako nemogu da provalim kako se sejduje odnosno kako se postavljaju
stvari. Vidim da su poneki postavljali i po 20 gb i vise a ja jednostavno
nemogu da ukapiram sta da radim. Ajde neka se nade neka dobra dusa da mi to
objasni. ____________________ Za prijavu na ovu listu poslati poruku na
adresu: <slikom-request@xxxxxxxxxxxxx>[5] i u polju za tekst upisati,
subscribe Za odjavu sa ove liste poslati poruku na adresu:
pristup arhivi poruka koristiti adresu:
//www.freelists.org/archives/slikom/[7] Login: username=slikom
Password=mokils ____________________ ____________________ Za prijavu na ovu
listu poslati poruku na adresu: <slikom-request@xxxxxxxxxxxxx>[8] i u polju
za tekst upisati, subscribe Za odjavu sa ove liste poslati poruku na adresu:
pristup arhivi poruka koristiti adresu:
//www.freelists.org/archives/slikom/[10] Login: username=slikom
Password=mokils ____________________ ____________________ Za prijavu na ovu
listu poslati poruku na adresu: <slikom-request@xxxxxxxxxxxxx>[11] i u polju
za tekst upisati, subscribe Za odjavu sa ove liste poslati poruku na adresu:
Zapristup arhivi poruka koristiti adresu:
//www.freelists.org/archives/slikom/[13] Login: username=slikom
Password=mokils ____________________ ____________________ Za prijavu na ovu
listu poslati poruku na adresu: <slikom-request@xxxxxxxxxxxxx>[14] i u polju
za tekst upisati, subscribe Za odjavu sa ove liste poslati poruku na adresu:
Zapristup arhivi poruka koristiti adresu:
//www.freelists.org/archives/slikom/[16] Login: username=slikom
Password=mokils ____________________

--- Links ---
   1 mailto:zoljica@xxxxxxxxx