[slikom] Re: Kako se sejduje na DC

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Dec 2007 18:26:08 +0100

Mislim da se moze nastavljat kako download tako i upload, a kolko hub
zahtijeva to pise u prozoru koji se otvori kad se konektas na hub pritiskom
na Enter na tom hubu.

Dalibor Savic wrote: Hvala hrvoje, još nešto gde se može videti koi hub
koliko traži da se uploaduje i dali ako prekinem upload mogu to npr sutra
danastavim. ----- Original Message ----- From: "Hrvoje Katić"
<hrvojekatic@xxxxxxxxx>[1] To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>[2] Sent: Tuesday,
December 25, 2007 5:42 PM Subject: [slikom] Re: Kako se sejduje na DC Ovako:
1. Otvori File >Settings i pritisni Enter 2. Strelicom dolje do sharing 3.
tabom do Add... button i tamo mozes dodat stvari koje ces razmjenjivat
odnosno shareat 4. Onda samo trebas pricekat da ti DC++ indexira fajlove na
tvom hard disku, sto bi moglo potrajati tako da aktiviraj gumb Run in
Background i onda mozes dat DC nek ti radi u pozadini i indexira a ti onda
mozes radit na kompu druge stvari... Hope this helps! P.S. ja imam trenutno
problem da mi prilikom trazenja ne nadje nikakve rezultate bez obzira sto
samse spojio na hub, tako da mi nije jasno sta ne valja, postavke su mi sve
kako bi trebale bit po defaultu samo sam slotove stavio na 5... Pozdrav!
Dalibor Savic wrote: Pozdrav svim listerima,poceo sam da se zanimam sa DC+ i
sve sam provalio kako se traze hubovi kako se skida sa njih ali nikako
nemoguda provalim kako se sejduje odnosno kako se postavljaju stvari. Vidim
da su poneki postavljali i po 20 gb i vise a ja jednostavno nemogu da
ukapiram sta da radim. Ajde neka se nade neka dobra dusa da mi to objasni.
____________________ Za prijavu na ovu listu poslati poruku na adresu:
<slikom-request@xxxxxxxxxxxxx>[3] i u polju za tekst upisati, subscribe Za
odjavu sa ove liste poslati poruku na adresu:
pristup arhivi poruka koristiti adresu:
//www.freelists.org/archives/slikom/[5] Login: username=slikom
Password=mokils ____________________ ____________________ Za prijavu na ovu
listu poslati poruku na adresu: <slikom-request@xxxxxxxxxxxxx>[6] i u polju
za tekst upisati, subscribe Za odjavu sa ove liste poslati poruku na adresu:
pristup arhivi poruka koristiti adresu:
//www.freelists.org/archives/slikom/[8] Login: username=slikom
Password=mokils ____________________ ____________________ Za prijavu na ovu
listu poslati poruku na adresu: <slikom-request@xxxxxxxxxxxxx>[9] i u polju
za tekst upisati, subscribe Za odjavu sa ove liste poslati poruku na adresu:
Zapristup arhivi poruka koristiti adresu:
//www.freelists.org/archives/slikom/[11] Login: username=slikom
Password=mokils ____________________

--- Links ---
   1 mailto:hrvojekatic@xxxxxxxxx