[slikom] Re: Kako odblokirati sadrzaj na stranici

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Oct 2011 12:55:05 +0200

    Zdravo Dobrinko,

    Mada ti je Nikola odgovorio, ja ću samo kopirati dio teksta koji se nalazi
na portalu "SliKom" a koji ovo potvrđuje, ja sam kao primjer uzeo blokadu koja
nastaje kod download, princip je isti, ostalo su nijanse...

Korišćenje informativne trake

Šta je to informativna traka (Engleski: "Information Bar") i kada se na nju
treba kliknuti mišem, odnosno pritisnuti razmaknica?

Kada koristite "Internet Explorer" i preuzimanje ne krene u roku od 30 sekundi
nakon aktiviranja linka za download, vjerovatno da je "Internet Explorer"
blokirao preuzimanje iz nekih po njemu sigurnosni razloga. Ako se to dogodi,
informativna traka, "Information Bar", će se pojaviti i vi ćete čuti kratak
zvuk
ali to "JAWS" neće najaviti.

Ako se ovo desi, ako se pojavi, "Information Bar" treba uraditi sljedeće korake:

1. Pritisnite prečicu: Alt plus n, da se fokus postavi u informativnu traku, i
tada ćete dobiti informaciju da je preuzimanje blokirano. Piše: "To help
protect
your security, Internet Explorer blocked this site from downloading files to
your computer. Click here for options...".
2. Pritisnite razmaknicu da aktivirate dugme, " option button", za prikaz
opcija. Pojaviće se meni.
Strelicom dole pronađite i enterom aktivirajte "download file..".
3. Otvara se uobičajeni dijalog za download, onaj dijalog koji bi se otvorio i
da se nije pojavio ovaj "Information bar", to jest, informativna traka. Sada u
ovom dijalogu odaberite folder, ime datoteke i aktivirajte dugme za snimanje.

From: "Dobrinko Davidović" <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Kako odblokirati sadrzaj na stranici

Zdravo svima.
Naime registrovan sam na Paltalk messenger i kada odem na svoj account dobijem
slijedece obavjestenje:
To help protect your security, Internet Explorer has blocked this website from
displaying content with security certificate errors.
Click here for options...
Iako sam ovu poruku dobijao i na vise drugih stranica uspjesno sam
odblokiravao,
tako sto kliknem na click here i idem na enable, ali ovde je samo ponudjeno
disable i kad kliknem na njega nista se ne desava.
Kao rezultat svega, nemogu izvrsiti nikakve promjene na profilu niti mogu
kreirati grupu, odnosno sobu na paltalk-u.
Ukoliko neko moze pomoci u vezi sa navedenim, mnogo se unaprijed zahvaljujem.

Dobrinko.D

database 6582 (20111028) __________

http://www.eset.com