[slikom] Kako odblokirati sadrzaj na stranici

  • From: Dobrinko Davidović <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Oct 2011 11:18:27 +0200

Zdravo svima.
Naime registrovan sam na Paltalk messenger i kada odem na svoj account dobijem
slijedece obavjestenje:
To help protect your security, Internet Explorer has blocked this website from
displaying content with security certificate errors.
Click here for options...
Iako sam ovu poruku dobijao i na vise drugih stranica uspjesno sam
odblokiravao, tako sto kliknem na click here i idem na enable, ali ovde je samo
ponudjeno disable i kad kliknem na njega nista se ne desava.
Kao rezultat svega, nemogu izvrsiti nikakve promjene na profilu niti mogu
kreirati grupu, odnosno sobu na paltalk-u.
Ukoliko neko moze pomoci u vezi sa navedenim, mnogo se unaprijed zahvaljujem.

Dobrinko.D

database 6582 (20111028) __________

http://www.eset.com