[slikom] Re: Internet Explorer 7 repovi

  • From: "Jelena Perepatic" <jelena@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 1 Sep 2007 18:39:00 +0200

Hvala Rajko !

Na zalost ipak nije tako . deinstalirao se napasnik lepo ali opet nije sve u
redu .
Pri deinstalaciji javlja da ima update kkoji ostaje i i koji  nece mozda
raditi kako valja.
Ja ga ne mogu naci  da bi ga mogla povuci .
u registri editoru ima  software \microsoft \Internet Explorer stvari koje
mogu biti samo deo sedmice .
Hvala ti na odgovoru u svakom slucaju .
Jelena