[slikom] Re: Hvala

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 1 Sep 2007 19:25:52 +0200

Zdravo svima!
Programi uvek trebaju da se usavrsavaju. I ja imam jedan problem sa
Anreaderom, koji se sastoji u tome da se on u dosta navrata zaglavi i da bi
proradio mora da se resetuje racunar, sto dovodi do gubitka vremena i
podataka ako se nesto pise kad je do zaglavljivanja doslo.  Ali, cini mi se,
Milice, da si suvise stroga prema  Alfanumu. Oni su napravili po mom
misljenju najrazumljiviju sintezu za Srpski i srodne jezike i na tome im
treba cestitati. Naravno, obavezni su da Anreader usavrsavaju.
Prijateljski pozdrav,
Lorijan