[slikom] Re: Gasenje kompjutera

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Jun 2005 12:28:33 +0200

Pozdrav Gradimiru i ostalima.
Objasnjenje je bilo vrlo iscrpno, i gledajuci to na takav nacin zvuci
logicno i prihvatljivo, ali ima jedna bitna razlika koja ne upada odmah u
oko.
Gradiir je naveo sve moguce i nemoguce naredbe za 'reply' opciju, ali, naveo
je samo programske komande Outlook Expressa i Jawsa kao citaca ekrana. Nije
naveo da postoji 20-ak programa koji se zovu 'Easy Reply' (ovo je
izmisljeno) koji korisnicima sluze za lakse odgovaranje na e-mail poruke.
Isto tako se gasenje i restart moze napraviti na nekoliko nacina pomocu sami
Windows komandi i/ili misa.

Regards
ICQ #274-696-026