[slikom] Re: Gasenje i reset racunara

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Jun 2005 19:34:22 +0100

Hmmmmmmm, kad ja pokusam upotrebiti ovaj program koga si ti preporucio, meni se
cijeli comp zamrzne automatski kada dodjem u njegov dijalog gdje se namjesta
neki shortcut. Zasto ne znam, ali tako je. Ovo sto je Dragan napravio je skroz
OK i takav rad jednog potpuno slijepog programera treba u potpunosti podrzati!

David