[slikom] Re: Gasenje i reset racunara

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Jun 2005 10:11:25 +0200

Pozdrav svima!

Nikola, potpuno si u pravu da se ovo moze postici vec postojecim nacinom,
ali ovo i nije namenjeno prvenstveno za ljude koji znaju dovoljno o
racunarima i lako se snalaze. To je za one nase prijatelje koji tek pocinju
svoj rad sa racunarom i pojednostavljenje, cak i tako jednostavnih stvari im
znaci. Mislim da sam od nekog cuo da ima slucajeva da se racunar gasi na
dugme, ili jos gore cupanjem dovodnog kabla. Tim ljudima treba pomoci, a
nista prirodnije od toga da nas stotinak sa ove liste, koji smo prosli tu
pocetnu fazu kada su nam cak i ovakve stvari bile teske, pomognemo i
ohrabrimo ih da nam se pridruze.
Autor programa je Karen Kenworthy.
Sam program ima nekih naprednijih mogucnosti o cemu se svi koji to zele,
mogu obavestiti u:
...Program Files\Gasenje i reset\Karen's Show Stopper\PTStopper.txt
Program pokrecemo pomocu istoimenog "exe" fajla iz istog direktorijuma.
Pa, sta sam ja uopste tu uradio?
Zaista ne mnogo. Prepakovao sam postojecu instalaciju tako da umesto 894 kb.
iznosi 89 kb.
Kroz instalaciju sam vec postavio na Desktop dve najcesce koriscene opcije:
Gasenje i Restart.

Ucinilo mi se da ovo moze nekome posluziti u prakticne svrhe. Ako bude tako,
bice mi drago, jer nisam zaboravio dileme kroz koje sam prolazio kada sam
nabavio svoj prvi PC.

Srdacan pozdrav,
Dragan.