[slikom] Re: Fw: gmail

  • From: "Vesna Sofronievska" <vesnasof@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Dec 2007 21:40:19 +0100

Molim vas svi koi imate nekakvog iskustva sa lap topom kažite mi šta je to
bitno što treba da znam prilikom kupovine istog. Dobila sam kao nagradu
vaučer za kupovinu laptopa al bih htela da čujem mišljenje onih koji već
imaju injihova iskustva i savete. Unapred hvala i pozdravljam sve one koi
imaju slavu SVetog Đorđa.