[slikom] Re: Fw: gmail

  • From: Goran Macanović <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Dec 2007 22:27:46 +0100

Zdravo Igore,

Evo da pokusam ja da ti odgovorim.
Provjeri da li ti je u alatima, tj. tools-u pa onda nalozi tj. account, pa
onda kad to otvoris otvoris svojstva tj. properties, zatim sa ctrl+tab
dodjes na karticu serveri tj. servers i onda dva puta tabom do dolazna posta
ili tako nesto treba da ti je upisano:
pop.gmail.com
Ako to nije ovako uradjeno onda ukucaj ovo sto sam ti napisao pa pokusaj da
primis postu.

Veliki pozdrav.