[slikom] Re: Fw: Mobail

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Feb 2005 13:38:13 +0100

                 Zdravo,

   Zrinka je u pravu; Na N6600 se moze videti broj,
sa Key2, a to je ona tipka desno od dzojstika, ili iznad trojke. Ponovo
podsecam i pitam:
Koju verziju Talksa koristis? Ako je niza od 1.3.18,
nije dobro jer su te verzije nedoradjene i imaju odredjenih problema. Da bi
video koju verziju imas,
uradi sledece: Dok ti je aktivan Talks,
znaci onih desetak minuta njegove aktivnosti, odi u Meni, sa leve strane
onih 3 tipki vertikalno, (srednja),
pa izaberi Talks, Znaci ne Talks of, i ne Talks on,
lupi dzojstik dole, unutra, i naci ces se na listi od 9 stavki za
podesavanje. Tu se moze podesiti: speach eloquence; U kome se na prvoj
stavci koja se zove About,
moze videti koju verziju Talksa imas instaliranu.
Sledeca stavka je Register, u kojoj se upisuje Autorizaciona sifra, itd.
        Pozdrav
                 Milan