[slikom] Re: Fw: Mobail

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Feb 2005 12:01:54 +0100

Opasno jarane nema sta evo kontam ima li kakva zastita od tih zezancia jer
se moze desiti da ne provjeravam sa govornim programom ko zove a vecina nas
slijepih lica nema govorni program na mobitelu na zalost. Moja je sreca sot
ga imam ali izgleda da ce se morati neki antivirusi za te stvari postaviti
jer nece moci dalje ovako hehehe. Jos jednom pozdrav iz sarajeva u kojem se
snijeg polako topi.