[slikom] DIVX filmovi

  • From: "Miloš Pržić" <pmisa@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Jun 2007 17:25:49 +0200

   Zdravo svima!   I sad kada imam MV2 player, nemogu sa njim da se snaðem.
Ka¾ete da dobro radi sa Jaws-om? Pa kako kad meni ne èita menu, moram napamet
da tra¾im opciju "open" da bi mi otvorio film. A kad to nekako uradim neæe da
èita prevod. Da li treba da se podesi neka opcija kao ¹to je "full schreen" ili
tako ne¹to? A èaèkaju æi i poku¹avajuæi da sam naðem re¹enje, iskljuèio sam mu
nekako zvuk. ©ta da radim sad, pomagajte!
          Milo¹ Pr¾iæ