[slikom] Re: Balabolka i file splitting

  • From: "Mila Kuran" <kuranovicka@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Oct 2011 14:09:51 +0200

Text aloud i ja smo oduvek medjusobno bili u katastrofalnim odnosima.
Odakle da pocnem?
Aha, prvo:
Text aloud po meni nema ni upola dobar snimak kao balabolka.
2. Uzasno koci racunar i mislim da ne moze da se ukroti u task manageru.

3. Kod ovog programa nema split markera, sto je meni bitnije od mnogo cega kad
je rec o konverterima.
Ne dolazi u obzir da mi knjiga bude samo jedan, pa jos i neobelezen file.
Probala sam Zlatkov program za numerisanje u verziji 2.285, ali sam i ranije
imala iskustva sa nekakvim pokusajem segmentovanja u text aloudu, pa se na
kraju u oba slucaja sve svelo na to da gospodin aloud, ne samo sto ne procita
gornji marker, nego zaobidje i dobar deo teksta.

Sve u svemu, tako nevelik, a tako problematican program, bar prema mom iskustvu.