[slikom] Re: Balabolka i file splitting

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Oct 2011 12:30:55 +0200

Da, i ja radim istu stvar što se tiče te jednokratne upotrebe. I baš zato mi
je potrebna neka tačna minutaža jer ako slušam knjigu na mp3 playeru ili
ređe na telefonu hoću da znam tačno na kom sam fajlu, a ako fajl traje 10
minuta lako ću se snaći, dok ako traje 200 može da bude problema. Ponekad
sam čak delio na tačna poglavlja jer sam morao da spremam ispit i u prevozu,
pošto mi je isti oduzimao previše vremena, pa mi je bilo lakše da imam svako
poglavlje izdvojeno, i umesto da sad uzmem dda pravim posebne fajlove i da
gubim vreme jednostavno sam našao naslove poglavlja u edit prozoru
dspeech-a, napisao #BREAK ispred svakog naslova i rešio posao, imao sam sve
iseckano na poglavlja. Onda, izgovor imena i broja fajla mi je bio važan dok
nisam imao plextalk pa sam knjige slušao na najobičnijem mp3 plejeru, ali me
je i tad izgovor nervirao. Nije mnogo dve sekunde da sinteza izgovori ime
fajla i broj, ali mi je to vremenom dosadilo. Time što ću da skinem izgovor
imena fajla i broja dobijam kontinuitet i ne osetim kad pređem s fajla na
fajl, ali knjiga i dalje ostaje podeljena.
I baš zbog toga mislim da treba diskutovati o tome šta je bolje šta nije,
jer iako svi imamo drugačije navike i odnos prema tome svemu nekome možda
treba neka karakteristika o kojoj nije znao a mi je ovde pomenemo.
Pozdrav!
          Miloš Pržic
msn: milos.przic@xxxxxxxxx
skype: Milosh-hs