[slikom] Re: Audio informativni servis Agencije INSERT

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 30 Apr 2011 17:57:33 +0200

Ja smatram da je za nasu populaciju, jos uvjek jednostavnije i konfornije koristiti radio TV u cilju informisanja. U moru kanala i radio stanica odaberem onaj sa cijeg prostora zelim cuti fles ili nesto opsirnije vjesti, a usput da se nevezem iskljucivo za racunar i internet. U svakom slucaju nastojanja pomenute agencije su za pohvalu, a modifikacije su uvjek dobrodosle.

Dobrinko.D
----- Original Message ----- From: "Gordan Radić" <gordan.radic@xxxxxxxxx>