[slikom] Re: Audio informativni servis Agencije INSERT

  • From: Midhat Bjelosevic <bjelosevic.midhat@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 01 May 2011 10:42:19 +0200

        Ovaj projekat audio informativnogservisa Agencije "Insert" je
koristan za odredjenu grupu slijepih korisnika računara i, kao takvog, treba
ga podrzati uz iskazivanje zahvalnosti njegovim tvorcima, koji, i na ovaj
nacin doprinose informisanju slijepih u njima dostupnoj tehnici.
        Bilo bi dobro, kako je već primjetio gospodin Misa Radovanovic, da
se izbjegne prekidanje informacije u pola reecenice, ili na njenom kraju.
Vjerovatno je da tu postoji neki problem koji ce tvorci i nosioci projekta,
sigurno moci da jijese.