[slikom] Re: Audio biblioteka

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2007 11:14:46 +0100

U tom slucaju ne dolazi u obzir da im bilo ko pomogne, jer nema nikakve
logike, dapace, ovime se slijepe nastoji napravit budalama i sl., umjesto da
im se knjige i ostala literatura priblizi sto je to vise moguce bez ikakvih
ogranicenja i bez ovakvih gluposti.
Izgleda da kad je ovdije spomenuta tvrtka u pitanju i svi slijepi, kako se
odredjena prica opet ponavlja u krug, uz na zalost negativnu konotaciju.

David