[slikom] Re: Audio biblioteka

  • From: "Nikola Djordjevic" <djnikola@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Jun 2007 17:27:14 +0200

pozdrav,

Lepo je kad rasprava krene ovakvim tokom.
Server saveza je aktivan 24 casa. Nekada dolazi do problema sa internetom u
obe ustanove, ali oba servera stalno rade.
Skidanje knjige ne traje dugo, pa ne predstavlja problem cak ni korisnicima
sa sporim vezama. Ja sam jedan od takvih.
Sto se tice rada saveza morace se postaviti pitanje nekom drugom.
Postupak snimanja je kao i kod do sad vidjenih programa.
Knjige bi administratori trebali da srede po pasusima ili bar poglavljima.
Poglavlja se oznacavaju headingsom. U savezu unos knjiga rade vojnici na
civilnom sluzenju vojnog roka, a u skoli profesor informatike sa svojim
kolegama.
Unos i sredjivanje knjiga se mora dogovoriti sa savezom i skolom, jer nisam
za sada zaduzen za unos istih.